2014年2月12日星期三

求教

1. Windows update

我的電腦仍然用 Windows XP。最近一次 windows update,防火牆告之如下訊息:


微軟的 KB2898855 條目語焉不詳,卻指向另一篇編號 MS14-009 的 Microsoft Security Bulletin。通告內容和以往的大同小異,都是「若用家訪問某些做了手腳的網站,攻擊者就可以取得用戶電腦的管理權限」之類,無甚特別。問題是,為何此 security update 要連結蘋果日報網站?就算該網站真的被人做了手腳,微軟亦無理由拿用家的電腦來做實驗。又抑或微軟會出賣用戶的資料給壹傳媒?這又很難想象,特別是如此大模廝樣,真是匪夷所思。這究竟是怎麼一回事?

2. Linux laptop

最近想買部唔好太貴的一手 laptop 用來裝 Linux。我只試過在桌上型電腦裝 Linux,而且最近一次還是 Redhat 仍未推出稱為 Fedora 的版本的時候(即係起碼十年前啦)。於 laptop 電腦裝 Linux 就毫無經驗,感覺好冒險。不知大家有無好介紹?價錢希望在 $9000 樓下,螢幕 14 吋或以上,必須易於換電池或有 external battery pack,可以兩舊電就捱到八粒鐘(以一般上網及 programming 計)。(話時話,其實家下的 laptop 有幾多有 external battery pack 嘅呢?)CPU 同 harddisk 都無乜所謂,唔好太差就得,但係 graphics 就最好至少有 Intel HD Graphics 4000 (若是 integrated graphics) 或 Nvidia (若是獨立的 graphics chip)。Model 唔好太舊就 OK。

昨日逛街見到聯想的 E431,八千文左右,個樣 OK,不過在網上找到一個 Ubuntu 用家的 review,似乎唔多老黎。E431 的 trackpad 又好像有一個嶄新(即係未經時間考驗)的設計,好多人鬧。一些 Linux 網站雖然有 hardware compatibility list,但其所列的電腦,香港未必有貨,而且有關的 comments 或 reviews 又往往太簡略,例如只有 minor problems 之類,讀後很不放心。

沒有留言: